haftalık cilt bakımı...

İyi aksamlar herkese...



made by s.s.a
Oil and masks
Sizlerle her hafta yaptığım cilt bakımımdan bahsetmek istiyorum bu blogum' da.
Benim için makyajdan daha önce gelen cilt bakim rutinim çok önemli benim için. Ne tür bakım yapıyorum, nasıl yapıyorum ve hangi markalarda ürün tüketiyorum, bunları paylaşmak istiyorum sizlerle .... Umarım okur,  Sever ve Yorum bırakırsınız.

Cilt ve bakımı


Cilt bakım rutinimi her hafta sonu, pazar günleri yapıyorum. Genelde sabah saat 10 ' a doğru uyanıyorum. Ve ilk baş ucumda duran su bidonumdan su içerek başlıyorum günüme. Yatak odamı toparladıktan sonra cildimi o an hangi cilt temizleme urunum açıksa, onunla cildimi temizliyorum. Şu an kulanmak' ta olduğum cilt temizleme losyon markası " Orginals 1975 " tea tree içerikli ürünü kullanıyorum.

Kruidvat nedir.

google
kruidvat hoorn
kruidvat ın kendi markasından olan bir ürün.
kruidvat adlı mağazadan almıştım tüm serisini. kruidvat hollandanın gratis yada watson ' u olarak düşünün. hatta ben ilk " gratis " e girdiğimde çok şaşırmıştım kiz kardeşime "aaa bak bizim kruidvat" demiştim. bi çok ürünler ayni ve dükkan için de hemen hemen aynı düzende. Sadece bizim kruidvat da yiyecek ve giyecek oyuncak telefon için malzemeler falan da satılıyor.

Her neyse...   Dönelim cilt bakım rutinimize.


Cildimi temizledikten sonra saçıma o an ki ruh halime göre bir yağ uyguluyorum yada bir maske. Canım hangisini o an istiyorsa. Duşa girmeden bir yarım saat önce sürüyorum

⏬  Yağlar:  ⏬ 

Hindistan ceviz yağı (sacıma parlaklık veriyor ve daha çabuk uzamasına yarıyor)
Sarımsak yağı (saçımın gürleşmesine sebep oldu)
Zeytin yağı (parlaklık ve hacim veriyor)
Yılan yağı ( besleyici ve koruyucu) 
Badem yağı (ipeksi ve parlak görünmesine neden oluyor)
Argan yağlar (saçımı parlatıyor ve nemlendiriyor, özellikle ısıtıcı aletler kullanıyor sanız, fön, düzleştirici, maşa. çok iyi gelecektir kurumuş ve yıpranmış saçlara



pic. by s.s.a.
oil' s


⏬   Maskeler:  ⏬


-Dr. C Tuna rivitalizing hair mask (canlandirici sac maskesi)
-Avon advence techniques moroccan argan oil maskesi (canlandirici parlak saclar icin)
-l'oreal paris color vive instant miracle maskesi (parlak saclar icin)
-Pantene pro -v yag terapisi maskesi (onarici ve parlatici) 
-l' oreal professionel paris absolut repair lipidium


masks

Artık hangisi o an bana cazip geliyorsa. Bu yağların bir çoğunu Türkiye tatile gittiğimde çeşitli yerlerden almıştım.
Bu uygulamaları yaptıktan sonra kahvaltımı yapıp çıkıyorum yine yukarı. Kaş, bıyık merasimine geçiyorum ve sonra yüzümü tüylerden arındırıp temizledikten sonra bir su çırpıyorum banyoda yüzüme. cildimi tüylerden arındırmak için.

face sauna

Yüz buhar makinemi hazırlayıp bir 10 dayana bilirsem 15 dk buhar veriyorum yüzüme gözeneklerimin açılması için, çünkü siyah noktalarımı o zaman daha iyi temizleyebiliyorum.
Bu uygulamayı da bitirdikten sonra siyah noktalarım için " ali express " den aldığım siya maskeyi uyguluyorum.
Bu maskeyi de sırf inatla bitsin diye kullanıyorum.





O kadarda anlattıkları kadar iddialı bir maske değil yani.
Siyah noktaları istediğim gibi idea etiği gibi temizlemiyor.
Normalde siyah noktalarımı bir peeling sonrası cildime buhar verdikten sonra, 2 tane pamukla parmaklarımın arasında sıkıyordum, ama bu cilde o kadarda iyi olmadığını öğrendikten sonra,  siyah maskeyi almazdan önce banyoda bir peeling yapıp bildiğimiz kese ile hafifce cildime bastırmadan masaj yaparak temizlemeye başlamıştım.

Bu arada bu siyah maskeyi tüm cildime uygulamıyorum çünkü hem çok can acıtıyor hemde cilde çekerek zarar veriyor. Sadece burun ve çene kısmına sürüyorum. Siyah noktalarımın yoğun olduğu bölgelere uyguluyorum.

mucizevi kırışık maskesi... 

Bu uygulamaları da yaptıktan sonra bir maske seçiyorum. bir kaç ay dır mucizevi kırışık maskesini uyguluyorum. Bir önceki blogumda anlatmış olduğum harika maskeyi.

Yanlız bu maskeyi yaparken mayayı çok fazla katmayın en vazla 4 çay kaşığı hatta 3 çay kaşığı da olabilir.
Dün maskeyi hazırladıktan sonra kabardı kabardı durdu, mayasını çok katim daha iyi gelir cildime mantığını kurarak.
Maskeyi tamamen baştan yapmak zorunda kaldım çünkü aynen dediğim gibi kudurdu ' Da kudurdu maske.


Yüzümdeki maske hafif kuruyana kadar en vazla 30 yada 40 dk dizi yada film eşliğinde tırnaklarımı törpülüyorum ve oje' liyorum buna gerek duymuyorsam,  snapchat 'e, facebook ve instagram giriyorum gelen mailerimi cvp lıyorum. Yarım saat 40 dk dolduktan sonra banyoma giriyorum. 

umarım blogum hoşunuza gider, sizlere bir şeyler katabilmişimdir.
sorularınızı ve bilmek istedikleriniz olursa asla çekinmeden yazabilir, sorabilirsiniz, herzaman cevaplarim.

çok teşekkür ederim. bir sonraki blogum' da bulusmak uzere.
guzeliklerle kalin semra semiha ay

S. S. A.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mucize maskesi...

kil maskeleri seruvenim...