mucize maskesi...

Selam...

Sizlerle paylaşmak istediğim benim çok ama çok memnun olduğum ev yapımı maskemden söz etmek istiyorum...

Özelikle 20' li yasları aşmış genç kızlara ve kadınlara inaniyorum' ki faydası olacak, tabi düzenli kulanilirsa.
Ev' de yapmış olduğum bu karisimi haftada bir kere yaparsanız yeterli olur bence, tabi isterseniz haftada 2 defa' da yapabilirsiniz. Bu sizin isteğinize bağlı.

İhtiyacımız olan
picture by Semiha Ay
E - vitamin 
4 malzeme:
picture by Semiha Ay
4. malzeme

  1. Hurma
  2. Islak maya
  3. Süt krema si 
  4. E - vitamine cilt yağı
Ben haftada 1 yada 2 defa kulaniyorum ve cildim inanılmaz bir aydinlik bir nemlilik bir canlılık kazanıyor.
Önce blenderin (mutfak robotu) kabına çekirdeğinden ayrılmış 5 hurmaları sonra 4 Cay kaşığı maya' yi katıyorum, bunu az bi 10 saniye blend yaptıktan sonra süt kremasini 4 yemek kaşığı ekliyorum ve iyice macun sekline gelene kadar blend ediyorum. bu karisim hazir olduktan sonra 10 damla cilt yağı E - vitaminin' den damlatıyorum ve en son bu 4 malzemeleri karistirdiktan sonra derin bir kasede en fazla bir saat beklettik' den sonra, baska  ağzı kapaklı temiz eski bir krem kabına alıyorum, cunki 2 en vazla 3 hafta buzdolabında saklaya biliyorum. ve bazen haftada 1, vaktim oldukça 2 defa kulanmaya çalışıyorum.

picture by Semih Ay
karisimi...

simdi tam o larak cilde nasıl Bir faysa si var onu anlatayım.
hurmanin zaten çok faydalı olduğunu Bir çoğumuz biliyor ama tam olarak cildimizde nelere etki ve yar ari var?!
hurmanin içeriği magnezyum, kalsiyum, potasyum,  A vitamininden olduğu için cilde faydaları

picture by Semiha Ay
hurma...
  • su tutar 
  • beleyici etkisi
  • sivilce ve cild problemlerini tedavi eder
  • cildin daha genç ve canlı görünmesini saglar
  • daha parlak ve sağlıklı görünmesine neden olur 
  • kırmızı ve kahverengi lekelerin olusunu azaltır
  • yaşlılık belirtilerine karsi savaşır 
  • vücut dengesini saglar
  • Kara ciğer yağlanmasını önler
  • erken yaşlanmayı önler
Ayrıca hurmanin kabızlığa, sindirim sistemine, kalp problemlerine de faydası çok. Mesela emziren anneler günde bir kaç tane yerse süt yapar ayrica kolesterol düşürücü etkisi de var. Ac karina yenirse bağırsak parazitleri ve kurtları temizler.

picture by Semiha ay
süt kremasi 
Gelelim ıslak mayanın faydaları ve içeriğine:
  • Cilt kurululunu önler
  • Sivilce oluşumunu önler
  • Sivilce olusunca suresini kısaltır
  • Derinlemesine nemlendirir
  • Antioksidan 
  • picture by Semiha ay
    islak maya 
  • Cildi pürüzsüzleştirir 
Islak mayanın ve süt kremasinin içeriğine ben sahsen çok sasirdim açıkçası. Mayanın cilde faydalı olmasını biliyordum ama neler içeriyor ve cilde ne katıyor bu ikili hic bir bilgim yoktu. Baya bir araştırdıktan sonra " ben shok ben felç " B1 vitamini, B2 vitamini, B3 vitamini, Potasyum (derin nemlendirmesine sebeb olan) ve B6 vitamini içeriyor... 





Bi an dedim ki kendi kendime " hey doga, sen çok yasa 

Türkçem ' le alakalı...


Simdi size bir şey söylemek istiyorum, Türk cemle ala kali. Ben Hollanda da doğup, büyüdüğüm için hic Türkçe ders almadım, hatta 5 yaşıma kadar Türkçe ne konuşurmuşum nede anlarmışım (hikayesi var isterseniz bir gün onu' da anlatabilirim) ailemin verdikleri ve kendimi geliştirerek Türkçemi elimden geldiği kadar toparlayıp düzeltip bu dereceye getirdim. 

Yanlışlarım varsa eğer lütfen gülmeyin. Düzelte bilirsiniz yanlışlarımı bana yazarak.
Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim.

Güzellikler dilerim...
Semiha Ay

S. S. A



picture by Semiha Ay
mucize kirisik maskemiz...






Yorumlar

  1. Bende de ise yararmi acaba semra hanım

    YanıtlaSil
  2. ben cok memnunum, bir kere dene bence. baktin yüzün kasiniyo yada yakiyo. ilik su ile hemen yikarsin. güzelik uzmani degilim tabiki ama, denemekte fayda var. söyle düsünüyorum ben. malzemeler dogal ürünler, nekadar zarari olabilirki?

    denkdikten sonra benimle paylasirmisiniz, memnun kaldinizmi, kalmadinizmi, sevdinizmi, sevmedinizmi. yani kisacasi fikrinizi benimle paylasirsaniz cok sevinirim...

    tesekkür ederim.

    güzelikle kalin ;)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

haftalık cilt bakımı...

kil maskeleri seruvenim...