kil maskeleri seruvenim...

Hoşgeldin...

işte ilk bloggum ile karşınızdayım....

Dilerim güzel yorumlar, tavsıyeler, fikirler, sorular bombardımanına tutarsınız beni. 

son dönemin trendi tabi kadınlar için önem taşıyan o pürüzsüz ve harika makaj yapımları ve çıkan yeni yeni ürünler aparatlar vesaire vesaire....
Bloglarımda sizlere bol bol makyaj ve bakım hakında bilgi vermek ve aydınlatmak ve tecrubelerımden bahs etmek istiyorum....

Bakımdan başlamak üzere kil nedir, nerden gelir, çeşitleri nelerdir, içerikleri nelerdir ve kendi deneyımlerimden ve tecrubelerimden bahs edeceyim sizlere...

Kil nedir ve nerden gelir.
Kil daglarda bulunan ve yuzyıllarca bilinen bir bakım methotudur aslında buyuklerimizden miras kalan. 
Baya bi araştırdıktan sonra ögrendim ne tur kil olduğunu ve içerigini. 
Benim kulandığım 2 çeşit kil var; BEYAZ KİL ( kaolin) VE YEŞİL KİL 

Benim araştırmalarıma göre ve bulduklarım 7 çeşit ;

  • -   Beyaz kil ( kaolin) 
  • -   Gri kil
  • -   Yeşil kil
  • -    Mavi kil 
  • -    Sarı kil
  • -    Pembe kil 
  • -    Kırmızı kil 

Beyaz kil ( kaolin ) 

Benim kulandığım ve 2 veya 3 haftada uyguladıgım beyaz kil anti bakteriel ve detoks etkili ve gözeneklerimdeki toksinleri ve tum kirleri çıkartıp cildimi temizlıyor ve cildimdeki hucreleri yeniliyor. 
Aslında günlükde Kulanılabilir. Bazen yorgun, uykusuz yada nebilim geç yatıp erken kalkınca cildim canlılığını kaybediyor, yorgun bitkin sanki hastaymış gibi yuzumun ten rengim tıslaşıyor ama düzenli bir şekilde bu beyaz kili kulandiğim zaman kısa bir süre içinde çildim resmen kaymak gibi olu veriyor... kesinlikle tavsiye edebileceğım bir üründür.... denemelısınız bebişler... 
beyaz kil lekkelere pürüzlü ciltlere ve siyah noktalar, sivilceli cildi olanlar denemeli... 
Benim kulandığım beyaz kil pakface markasından, Gaziantep'  de karataş merkezde cozmetik dukkanından almıştım...
Bir kabın içine 2 yemek kaşı beyaz toz halinde kil ve biraz katı bir kıvama gelene kadar da azar azar su katıyorum yemek kaşı ile  

Yeşil kil 

Evet bu işte en bi sevdigim maske çeşidi yeşil kil... 
Yeşil kil i en az haftada 1 veya 2 defa yapmaya çalışıyorum çunki cildimdeki toksinleri azaltıpcildimi saflaştırıp ve siyah noktalarımı önlediğini fark etim. Siyah noktalarım çok özelikle burun kısmımda.... baya bir deneyimlerim oldu mucadelerım oldu bu siyah noktaları yok etmek için... ama ne uyguladıysam hiç faydası olmadı ama bu yeşil kil kulandığımdan beri resmen azaldı... makyaj yaptıktan sonra bile burdayız diye beni çileden çıkartan o siyah nokta canavarları!!! 
Son iki defa yeşil kil maskesi yaparken su ile değıl gül suyu ile karıştırıp uygulamaya başladım acaba farkli olcakmı diye... gül suyu cildi temizler ve yeşil kil magnezium ve demir deposu olarak ve cildi okside etmesini saglar ve cildi temizlediği için, ; dur ben bu ikiliyi bir karıştırıp deniyeyim dedim....
Yaptıkca uyguladıkca anlicam faydalarını şu an hala denemekteyim... eger bir farklılık olursa bunuda sizinle paylaşacağım... 
yeşil kil' i annem sağolsun gelirken GAZİANTEP' den getirdi be ben şok ben hayran tabi...


Yeşil kil seruvenim şimdilik bu kadar, 
sorularınız önerileriniz, tavsiyeleriniz, bilmek istedikleriniz benim için değerli ve önemlidir.  
beni Instagram sayfasindan takip etmek isterseniz :    >.    aybeuatys_   <
Sevgi ile güzelikler dilerim...



Yorumlar

  1. Semracim paylasimin okudum cok beyendim paylasimlarina devam edersen cok memmun olurum ben kendi adima bizi bilgilendirmen iyi olur tesekkurle. Bloglarinin devamini 4 gozle bekliyorum ������
    Sevgiler emine

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim Emine hanim...
    devami gelcek insallah...
    sizlerin destegi ile yol alacagim...

    saygilarimla
    Semiha ay

    YanıtlaSil
  3. cok guzel !!! takipteyim ������

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

haftalık cilt bakımı...

mucize maskesi...